terça-feira, 5 de janeiro de 2016

Fashion Retrospective : Pastel Cubes Looks 2015 ☾✰

Oie Lindinhas!

Tudo bem com vocês? 

Post de hoje é para mostrar a retrospectiva de visuais do blog, e deu trabalhão fazer as montagens! Gee eu fiz MUITO look heheheh, e achava que não tinham saido muitos, mas o ano de 2015 rendeu vários visuais legais e um dos meus favoritos da vida ♡. 

Vamos dar uma olhada em todos os looks que fiz em 2015? Bóra!

Hey Cuties!

How are you all?

Today's post is to show a retrospective of the blog's looks, and gave lot of work to do assemblies! Gee I did a LOT of outfits, and thought had not left many, but the year 2015 yielded several cool visuals and many favorites ones ♡.


Let's take a look at all the looks that I made in 2015? Lets go!









Tem vários que adoro, difícil escolher um ɷ༽, mas quero saber de vocês, qual seu favorito? Deixa um recado me contado! 

E em 2016 estou bolando muitos planos para o blog, quero fazer posts mais interessantes e quem sabe entrar com tudo nos videos, e também mais tutoriais. 

Bom, é isso amadinhas muito obrigada pelo apoio de sempre e por seguir o blog! 

I have several that I love, difficult to choose one (இɷஇ), but I want to hear from you, what's your favorite? Leaves a message telling me!

And in 2016 I am devising many plans for the blog, I want to do more interesting posts and maybe start seriously with the videos, and also more tutorials.


Well, that's all sweeties thank you for support and always follow the blog!


6 comentários:

  1. Uau!!! Quanto look lindo!!!
    Mas acho que os meus favoritos são esses que você está com o vestido preto e o vestido preto de caveira (principalmente esse) <3

    beijinhos
    Relíquias da Lara

    ResponderExcluir
  2. Você arrasa todos os anos! É uma inspiração para mim, como fashionista e como blogueira <3

    Mais um ótimo ano para você, Luly \o/

    ResponderExcluir
  3. Cute outfits :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    ResponderExcluir
  4. It was so much fun to look through all these looks! You're such a fairy kei inspiration!

    ResponderExcluir
  5. All your looks are amazing, I couldn't possibly choose. I find you such an inspiration, I can't wait to see what you come up with in 2016!

    <3 Sarah | Oh So Kawaii

    ResponderExcluir

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...